freeforum.gr

δοκιμαστική λειτουργία - συμβουλές καλόδεχτες

Ένας αγνωστικιστής μιλά με τον Χριστό.

User avatar
osho_st
Site Admin
Posts: 303
Joined: Tue Feb 11, 2014 12:04 am

Ένας αγνωστικιστής μιλά με τον Χριστό.

Postby osho_st » Fri Aug 22, 2014 9:34 pm

α-Θεέ είσαι εδώ?
Θ-Εγώ είμαι, εσύ είσαι εδώ?


Η απελευθέρωση από το γνωστό.

User avatar
osho_st
Site Admin
Posts: 303
Joined: Tue Feb 11, 2014 12:04 am

Γιατί άνοιξα αυτό το νήμα.

Postby osho_st » Fri Aug 22, 2014 9:41 pm

Από καιρό ήθελα να γράψω μερικές ιστοριούλες με θρησκευτικό περιεχόμενο, ίσως και με την μορφή συζητήσεων ανάμεσα στον Θεό και ένα αγνωστικιστή. Μερικές θα είναι γεννήματα της φαντασίας μου, αλλά μερικές ίσως είναι και εμπειρίες που είχα συνομιλώντας νοητά με τον Θεό σε ένα είδος προσευχής, όχι ότι και εκεί αποκλείω την φαντασία μου να διαμόρφωσε την συζήτηση αντί να είχα κάποια υπερβατική εμπειρία.
Έτσι και η ερώτηση που κάνει ο Θεός στο πρώτο ποστ, δεν είναι αστεία, αλλά επισημαίνει ότι κατά κανόνα, δεν είμαστε συνειδητοί, δεν είμαστε εδώ....

Α, και μια σημείωση, όσο καιρό ήμουν πιστός, γιατί ήμουν, θεωρούσα ότι ο Θεός έχει μια πολύ φιλική στάση απέναντι στους ανθρώπους και μπορεί να του απευθύνεται κανείς σαν σε ένα φίλο. Οπότε αυτό το ανάλαφρο στυλ κράτησα και όποτε προσευχόμουν και συνομιλούσα μαζί του, αλλά και στις όποιες ιστοριούλες μπορεί να φτιάξω σχετικά.


Η απελευθέρωση από το γνωστό.

User avatar
osho_st
Site Admin
Posts: 303
Joined: Tue Feb 11, 2014 12:04 am

Υπάρχει Θεός;

Postby osho_st » Fri Aug 22, 2014 10:00 pm

α. Θεέ με το συμπάθιο θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι, και σε παρακαλώ να μην θιχθείς.
Θ. Άσε τις περικοκλάδες και λέγε.
α. Θεέ υπάρχεις?
Θ. θες σοβαρή απάντηση από μένα σε αυτό?
α. Ναι, νομίζω ότι είσαι ο μόνος αρμόδιος να απαντήσει και με ενδιαφέρει να μάθω την απάντηση.
Θ. Περιέργως κάνεις λάθος, ο μόνος που μπορεί να σου απαντήσει στο ερώτημά σου είσαι εσύ.
α. Κοίτα αν είναι να κάνει πλάκα, ενώ εγώ σου μιλάω σοβαρά να φεύγω...
Θ. Ποτέ δεν κάνω πλάκα, ή τουλάχιστον το αφήνω να φανεί όταν κάνω. Πάντως στην περίπτωση μιλάω πολύ σοβαρά.
α. Μην μου αρχίσεις, κοίτα μέσα σου, πίστεψε και θα πιστέψεις και άλλα τέτοια κουφά...
Θ. Για κανένα ηλίθιο με πέρασες? Ρώτησες σοβαρά και θα σου απαντήσω σοβαρά. Για την ακρίβεια θα σου δείξω ένα αλάθητο τρόπο να δώσεις εσύ την απάντηση που είναι ορθή.
α. Λέγε.

Θ. Συνήθως οι άνθρωποι μπλέκονται και κάνουν άσκοπες ερωτήσεις, γιατί δεν καταλαβαίνουν τι πραγματικά θέλουν να μάθουν. Συγκεκριμένα το ερώτημα που θέτεις έχει μια οφθαλμοφανή απάντηση αν ξεκαθαρίσεις μέσα σου, τρία πράγματα.
1.Ποιος ρωτάει.
2. Γιατί ρωτάει.
3. Τι ακριβώς ρωτάει.

α. Μα τις απαντήσεις τις ξέρω ήδη. Ρωτάω εγώ, γιατί θέλω να μάθω αν υπάρχεις.
Θ. Βιάζεσαι. Πάρτο πάλι από την αρχή. Και πάμε στο πρώτο που σου είπα ότι πρέπει να ξεκαθαρίσεις. Ποιος είσαι εσύ που ρωτάς, τι είσαι, αναλογίσου τι είναι αυτό που αντιλαμβάνεσαι σαν εγώ σου.
Αν το ξεκαθαρίσεις θα είσαι σε θέση να κάνεις ένα βήμα ποιο πέρα, και να καταλάβεις γιατί ρωτάς. Και μετά θα μπορείς να καταλάβεις και τι ρωτάς αληθινά, τι είναι αυτό που σε ενδιαφέρει να μάθεις. Και θα ξέρεις την απάντηση.
α. Δεν κάνει να μου την πεις από τώρα?
Θ. Όχι, δεν έχει νόημα γιατί δεν θα την καταλάβεις, μάλλον θα καταλάβεις άλλα αντί άλλων.
α. Τουλάχιστον δεν μπορείς να μου πεις αν θα είμαι μετά πιστός ή μη πιστός?
Θ. Πονηρέ..... Θα σου απαντήσω αν και δεν θα σε βοηθήσει. Μετά θα είσαι αγνωστικιστής.

Έτσι αφού ξεκαθάρισα λίγο τα ερωτήματα, έγινα αγνωστικιστής. Θεός είναι, κάτι ήξερε....


Η απελευθέρωση από το γνωστό.

User avatar
osho_st
Site Admin
Posts: 303
Joined: Tue Feb 11, 2014 12:04 am

Οι πιστοί με τα ρόπαλα και οι φιλάνθρωποι πιστοί και άπιστοι

Postby osho_st » Sat Aug 23, 2014 12:50 pm

α. Τι λες Θεέ για τους πιστούς σου στην Ελλάδα? Είναι "αξιόπιστοι"?
Θ. Έχεις όπως ξέρω διαβάσει το ββλίο κάποιου Χόρχε, "Να σου μια Ιστορία". Θα σου πω και εγώ μια τώρα μια ιστορία με προταγωνιστή εμένα και θα καταλάβεις:

Πριν από λίγο καιρό αποφάσισε ο Χριστός να πάει μια βόλτα στην Ελλάδα που είναι θεοσεβούμενη χώρα και έχει ένα 98% χριστιανούς ορθόδοξους να δει με τα μάτια του την αγάπη των πιστών του.
Οπότε ντύθηκε το σώμα ενός αράπη και κατέβηκε να σουλατσάρει στον Άγιο Παντελεήμονα το βραδάκι. Τον βουτάει μια παρέα από μαυροντυμένους και τον κάνει τουλίμι στο ξύλο.
Θα έπεσα στην περίπτωση του 2% λέει απογοητευμένος.
Δεν πειράζει, κατεβαίνει την άλλη μέρα σαν Πακιστανός στην Μανολάδα, και αφού δουλεύει στις φράουλες πάει να εισπράξει τον μισθό του, τον τουφεκάει ένας επιστάτης. Αχ πάλι σε άπιστους έπεσα, λέει.
Την άλλη μέρα ντύνεται ταιλανδέζα και πάει ένα άγγελο ντυμένο παιδάκι βόλτα σε ένα παρκάκι, τον βουτάνε κάτι μαυροντυμένοι τον σπάνε στο ξύλο και τον βιάζουν και από πάνω.
Εκεί κάπου τα έχει πάρει ελαφρά στο κρανίο, αλλά Θεός είναι έχει αντοχές. Ντύνεται τώρα Κινέζος, το βράδι του καίνε το μαγαζί.
Ντύνεται Ινδός και κάποιος τον μαχαιρώνει γιατί του μπήκε μπροστά με το ποδήλατο.
Α κάτι δεν πάει καλά λέει ο Χριστός, θα πάω σε μια σύναξη μουσουλμάνων να δω μπας και αυτοί τα κάνουν όλα. Μπαίνει λοιπόν το βράδυ σε ένα αυτοσχέδιο τζαμί, και εκεί που μαζεύονται οι μουσουλμάνοι πιστοί για την λειτουργία τους, κάτι μαντράχαλοι σπάνε την πόρτα και γεμίζουν το μέρος με μολότωφ.
Δεν πάει άλλο, θα πάω στην αστυνομία, ντύνεται Έλληνας λοιπόν γιατί κάτι έχει ψυλιαστεί ότι παίζει, και πάει στην αστυνομία να διαμαρτυρηθεί, τον σπάνε στο ξύλο και τον μπουντρουμιάζουν.
Δεν πάει άλλο σε αυτή την χώρα, αλλά κάπου θα υπάρχει και καλοσύνη, άντε να πάω σε καμιά εθνική επέτιο, αλλά χωρίς σώμα γιατί βαρέθηκα να με δέρνουν οι πιστοί Μου. Εκεί λοιπόν που παρελαύνουν ακούει το απ το πετσί σου σακάκι θα φτιάξουμε καθίκι Αλβανέ και παθαίνει ένα σόκ πάλι.
Η υπομονή έχει και τα όρια της, αλλά Θεός είναι αντέχει. Ντύνεται γριά τσιγγάνα και πάει μια βόλτα στην Αθήνα, κάπου μοιράζουν τρόφιμα. Ωραία λέει εδώ βρήκαμε και λίγη αγάπη για τον πλησίον. Για να χαρεί και κομμάτι με την φάση πάει και αυτός να πάρει, τάχατες γιατί πεινάει. Εκεί που απλώνει το χέρι για να πάρει ένα πεπόνι, του λέει ένας σε κάτι που που μοιάζει με κινέζικα εσικαριολαϊσαιελινιδαΤΑΥΤΟΤΙΤΑΚΑΡΙΟΛΑ. Οικονομάει και μια σπρωξιά αλλά τουλάχιστον τώρα γλύτωσε το ξύλο.
Απογοητευμένος φεύγει και φοράει το κλασικό του στυλ με κελεμπία, μουσάκι και τα ξανθά μακρυά μαλιά, ώστε να ησυχάσει λιγάκι και να σκεφτεί. Τον αρπάζουν τότε πάλι μερικοί μαυροφορεμένοι και τον πλακώνουν στο ξύλο, τρέχει να τους φύγει και να κρυφτεί στα ματ, που σε πονεί και που σε σφάζει ανάρχα.....

Εκεί κάπου εγκαταλείπει, όπως λέμε το πολύ το κύριε ελέησον βαρεί και των αγίων, το πολύ το βάρα βάρα το βαριέται και ο Χριστός.....
Πάει λοιπόν σε ένα προκαθήμενο της εκκλησίας, στον ύπνο του όμως μην του πετάξει κανένα μανουάλι στο κεφάλι.
-Δεν μου λες σε παρακαλώ τι κάνεις εσύ ολημερίς και ολονυχτίς εδώ σε αυτή την χώρα, που είναι το 98% που μου έλεγες ότι έχω εδώ κάτω?
-Μα Κύριε του λέει, κυνηγάω τους άπιστους και τους άθεους και τους πολιτικούς τους εκφραστές τους κομουνιστές, στιγμή δεν μένω άπραγος στο να τους στηλιτεύω και να εξάρω το εθνικό Ελληνικό φρόνημα της χώρα Σου, συνεργαζόμενος με τα κόμματα που στηρίζουν την έννοια της πατρίδος της θρησκείας.

Φεύγει από το όνειρο ο Χριστός και περπατώντας στον παράδεισο μονολογεί. Τι 98, τι 10,8...... Και με ένα 0,8 με τέτοιες απόψεις να καθοδηγούν τους πιστούς θα είμαι ευχαριστημένος αν το βρω εκεί κάτω.

Αλλά όπως όλες οι ιστορίες έχει και συνέχεια....

Εκείνη όμως την ώρα ακούει και μια προσευχή από ένα άλλο προκαθήμενο. -Κύριε βοήθησέ να βοηθήσουν τους συνανθρώπους μου που πεινάνε. Όπα εδώ είμαστε, στα Ελληνικά η προσευχή τρέχω να δω....
Βρίσκει λοιπόν τον Ιερέα που ετοιμάζει συσήτιο. Παίρνει την μορφή ενός πιστού για καλό και για κακό και τον ρωτάει, πάτερ τα φαγητά θα τα δώσουμε και σε μαύρους?
-Φυσικά τέκνον μου, και αυτοί έχουν στομάχι και πεινάνε.
-Και αν δεν είναι χριστιανοί?
-Μήπως οι χριστιανοί δεν πεινάνε και αυτοί.
-Ναι αλλά θα πρέπει να τους κατηχήσουμε?
-Αν μας το ζητήσουν επίμονα ναι, αλλά μόνο τότε, εδώ είμαστε για να προσφέρουμε και όχι για να πείσουμε.
Ε-ντάξει λέει ο Χριστός εδώ θα αράξω, βρήκα δικούς μου, τι βοήθεια θες να δώσω πάτερ?
-Τέκνον μου έχουμε αρκετά χέρια και φαγητά για σήμερα, δεν θα σε χρειαστούμε. Όμως αν θες υπάρχει κάτι που μπορείς να βοηθήσεις.
-Λέγε.
-Εκεί απέναντι είναι ένα καμένο "μαγαζάκι" που προσφέρει και αυτό ότι μπορεί από την ελεημοσύνη των συμπολιτών μας σε άπορους. Αν θες να πας να βοηθήσεις να το διορθώσουν γιατί κάτι μαυροφορεμένοι τους το κάψανε πρόσφατα.
-Φυσικά και θα πάω να βοηθήσω τους χριστιανούς να το φτιάξουν.
-Τέκνον μου να πας, αυτό θέλω και εγώ, αλλά δεν είναι χριστιανοί, είναι απλά άνθρωποι που αγαπάνε τον πλησίον τους.
-Πατέρα κάνεις λάθος αλλά δεν πειράζει. Είναι χριστιανοί λόγο της αγάπης τους, όπως άλλοι που λέγονται χριστιανοί δεν είναι λόγο της έλλειψής της.
Και η θέση μου είναι εξ ίσου κοντά τους όσο και κοντά στους πιστούς Του (είπε από μέσα του και πήγε να δώσει ένα χεράκι βοήθειας).


Η απελευθέρωση από το γνωστό.

User avatar
osho_st
Site Admin
Posts: 303
Joined: Tue Feb 11, 2014 12:04 am

το σύμπαν είναι ντετερμινιστικό;

Postby osho_st » Mon Aug 25, 2014 2:00 pm

α. Θεέ το σύμπαν είναι ντετερμινιστικό;
Θ. Αν δεν είσαι συνειδητός, είναι και παραείναι.
α. Αν είσαι συνειδητός;
Θ. Δεν σε νοιάζει....

α. Τι εννοείς "συνειδητός";
Θ. Ψάξε το λίγο, για κανένα τριάρι χρόνια, και τα ξαναλέμε.


Η απελευθέρωση από το γνωστό.

User avatar
osho_st
Site Admin
Posts: 303
Joined: Tue Feb 11, 2014 12:04 am

Ο Χριστός έκανε σεξ;

Postby osho_st » Mon Aug 25, 2014 10:32 pm

α. Θεέ όταν ήσουν άνθρωπος είχες ερωτικές σχέσεις?
Θ. Όταν ήμουν άνθρωπος νομίζεις ότι έπαψα να είμαι και Θεός;
α. Όχι μα.....
Θ. Έχεις νιώσει ποτέ ότι εσύ και ένας άλλος άνθρωπος είσαστε ένα;
α. Ναι, αλλά....
Θ. Ας δεχθώ ότι το ένιωσες, έχεις όμως νιώσει ποτέ ότι είσαι "ένα" με όλη την ανθρωπότητα;
α. Για λίγες στιγμές ίσως κάτι να ένιωσα σαν αυτό που λες, αλλά...
Θ. Εγώ το νιώθω συνέχεια από την αυγή της ύπαρξης του σύμπαντος, για όλο το σύμπαν, για κάθε έμβιο ον, για κάθε μόριο. Απόλυτα και πέρα από τον χρόνο και τον τόπο. Και κάθε άνθρωπος που ερωτεύεται, αλλά και που νιώθει ότι και να νιώθει, είναι ένα με μένα. Και το ιδιο συμβαίνει αν ενδύομαι σώμα. Δεν μπορώ καν να κάνω αλλιώς, είναι η φύση μου.
Για ξαναπές μου τι με ρώτησες.
α. Τίποτα.


Η απελευθέρωση από το γνωστό.

User avatar
osho_st
Site Admin
Posts: 303
Joined: Tue Feb 11, 2014 12:04 am

για το άσεμνο ντύσιμο

Postby osho_st » Wed Sep 03, 2014 12:13 pm

α. Θεέ να σε ρωτήσω κάτι για το άσεμνο ντύσιμο στους ναούς και τις μονές;
Θ. Σε ακούω γιατί με αυτό το θέμα τα έχω πάρει στο κρανίο πολλές φορές.
α. Μήπως να το αφήσουμε τότε, γιατί όταν τα παίρνεις είναι καλό να κρύβεται κανείς....
Θ. Άσε τις εξυπνάδες και λέγε.
α. Οκ. πριν μερικές μέρες είχαμε πάει μια εκδρομή στην Θάσο και εκεί που κάναμε τον γύρο της, περάσαμε από ένα ονομαστό μοναστήρι. Είπαμε λοιπόν να μπούμε μέσα. Η γυναίκα μου φόραγε μια βερμούδα και μια και είδαμε μια ταμπέλα για κόσμια περιβολή, πήρε ένα ύφασμα που από την μια είναι πετσετέ και από την άλλη "παρεό" και το φόρεσε σαν φούστα. Τίποτα το υπερβολικό η παρουσία της κατά την γνώμη μου. Και στην πόρτα δεν την άφησαν να μπει γιατί αυτό που φόραγε δεν ήταν κανονική φούστα αλλά πετσέτα.... Της έδωσαν να βάλει κάτι φούστες που είχαν εκεί γύρο αλλά τα πήρε και δεν ήθελε να βάλει μεταχειρισμένα που δεν ήξερε ποιος τα είχε φορέσει και φύγαμε.
Θ. Κατάλαβα και τώρα τι θες;
α. Την γνώμη σου για όλα αυτά.
Θ. Να σου πω. Αρχικά καλό και άγιο είναι να θες να επισκεφθείς ένα μοναστήρι και δεν πρέπει κανείς να σε εμποδίζει αν το κάνεις σεβόμενος το χώρο. Καταλαβαίνω ότι εσείς δεν είσαστε πιστοί, αλλά νομίζω ότι δεν είσαστε και οι άνθρωποι που δεν θα σεβαστούν τον χώρο. Ο κάθε χώρος λοιπόν έχει και μερικούς κανόνες, ώστε να μην προσβάλλεται, στα μάτια του μέσου όρου των καλοπροαίρετων ανθρώπων. Γιατί πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα θεωρεί άσεμνη μια φορεσιά και μια συμπροφορά. Εδώ να σημειώσω ότι τα ήθη ως προς την εμφάνιση εξελίσσονται και δεν μπορούμε να κρίνουμε με βάση απόψεις που κυριαρχούσαν πριν από δεκάδες ή και εκατοντάδες χρόνια το τι είναι αυτό που δεν σοκάρει και είναι κόσμιο.
Έτσι αν ένα λουλουδάτο παρεό είναι προσβλητικό στα κεφάλια μερικών, σήμερα, το τονίζω σήμερα, θύμισε τους άλλη φορά αυτό που είχα πει για το τι πρέπει να κάνουν αν τους σκανδαλίζει το μάτι τους....
α. Μάλιστα, αλλά δεν θα έπρεπε να πεις και εσύ καμιά κουβέντα στα μοναστήρια του και τις εκκλησίες σου...;
Θ. Ως συνήθως κάτι σου διαφεύγει, δεν είναι εκκλησίες μου και μοναστήρια μου. Εγώ έχω ορίσει διαφορετικά την σεμνότητα.
Προς Τιμόθεο Α” 2:09 Επίσης, θέλω οι γυναίκες να κοσμούν τους εαυτούς τους με τα κατάλληλα ρούχα, σεμνά και διακριτικά, όχι με πλέγματα στα μαλλιά ή χρυσό ή μαργαριτάρια ή δαπανηρά ενδύματα.


Η απελευθέρωση από το γνωστό.

User avatar
osho_st
Site Admin
Posts: 303
Joined: Tue Feb 11, 2014 12:04 am

για τους ομφυλόφυλους

Postby osho_st » Fri Sep 12, 2014 10:39 am

α. Θεέ ποιά η γνώμη σου για τους ομφυλόφυλους?
Θ. Ότι κάνει κανείς με αγάπη στις σχέσεις του με τους συνσνθρώπους καλά καμωμένο.
α. Μα εγώ σου μιλάω για σεξ και όχι για αγάπη./
Θ. Δεν θυμάμε να απέκλεισα την αγάπη από το σεξ. Και από όσο θυμάμαι, δεν είσαι και πολύ ασκητική φυσιογνωμία.
α. Δεν θα μου ξεφύγεις με δικολαβίες. Εγώ πάω με το άλλο φύλο. Είναι ανωμαλία ή όχι η ομοφυλοφυλία.
Θ. Θα αφήσω τις δικολαβίες αλλά και εσύ θα ορίσεις προσεκτικά τις έννοιες. Τι εννοείς ανωμαλία;
α. Κάτι αφύσικο.
Θ. Αν ήταν αφύσικο πως εμφανίζεται στην φύση; Μήπως εννοείς ασυνήθιστο;
α. Το ασυνήθιστο δεν είναι κακό. Ρωτάω αν η ομοφυλοφυλία είναι κακό;
Θ. Το κακό ορίζεται με κάποιον σκοπό.
α. Σκοπό;
Θ. Ναι σκοπό,θα δεις αν το σκεφτείς προσεκτικά ότι πάντα ορίζεις κάτι σαν κακό και καλό με άξονα ένα σκοπό. Οπότε η αντικειμενικότητα του καλού και κακού εξαρτάτε από την καθολικότητα της αξίας του σκοπού.
α. Εντάξη, όμως εσύ όρισες κάποιες πράξεις σαν καλές και κακές, άρα όρισες και κάποιους αντικειμενικούς στόχους.
Θ. Εδώ πρέπει να σου θυμίσω την ιστορία με το δένδρο και τους προτόπλαστους, αλλά θα φωνάζεις πάλι για δικολαβίες. Πάντως πρέπε4ι να στοχαστείς λίγο αυτή την ιστορία. Πάμε όμως στο θέμα πουτ ρωτάς. Βλάπτουν κανένα οι ομοφυλόφυλοι με την ερωτική τους κλίση; Προφανώς όχι, ούτε δέρνουν, ούτε βασανίζουν αντικειμενικά κανένα, ούτε καν τον εαυτό τους. Όλα τα σχετικά προβλήματα ξεκινούν από την κοινωνία και τις δομές της.
α. Αλλά δεν κάνουν παιδιά.
Θ. Ούτε και εσύ έκανες, ενώ υπάρχουν πολλοί ομοφυλόφυλοι που έχουν κάνει. Επί πλέον αν ήσουν μελετηρός θα ήξερες ότι η βιολογία έχει ήδη εξηγήσεις για την σημασία των ομφυλόφυλων στην συνοχή και διαχρονικότητα της ανθρώπινης κοινωνίας.
α. Κασλά όλα αυτά αλλά εμένα μου μοιάζουν ανώμαλλοι.
Θ. Ναι, το κατάλαβα, υπομονή ίσως βελτιωθεί η κατανόησή σου με τον καιρό.
α. Όμως το ευαγγέλιο λέει άλλα....
Θ.Όταν ο το ευαγγέλιο αντιφάσκει προς την αγάπη, την φύση και την λογική, το πιθανότερο τι είναι;
α. Να έχει αλλειωθεί από τους ανθρώπους...
Θ. Ακόμα πιο πιθανό είναι να μην έχεις καταλάβει τι γράφει πραγματικά. Και όχι μόνο εσύ. Θύμησέ μου να μιλήσουμε για το δένδρο της γνώσης του καλού και του κακού, είπαμε μερικά πράγματα στο παρελθόν, αλλά θες μια επανάληψη....


Η απελευθέρωση από το γνωστό.

User avatar
osho_st
Site Admin
Posts: 303
Joined: Tue Feb 11, 2014 12:04 am

για την εξελικτική θεωρία

Postby osho_st » Fri Nov 07, 2014 10:40 am

α. Θεέ ποια η γνώμη σου για την εξελικτική θεωρία;
Θ. Προφανώς ισχύει.
α. Έτσι απλά το λες χωρίς υποσημειώσεις;
Θ. Ναι απλά ισχύει. Φυσικά θέλει πολύ δουλειά ακόμα, μέχρι να καταλάβετε καλά τους μηχανισμούς, αλλά έχετε μια καλή βάση και έχετε κάνει αρκετά βήματα.
α. Και το "ευφυές σχέδιο" που λένε οι πιστοί σου;
Θ. Το ηλίθιο σχέδιο εννοείς....
Μην μου τους θυμίζεις, τους ακούω συκτιριάζομαι. Έχουν την φαντασίωση ότι δεν μπορούσα να φτιάξω καλύτερα τα έμβια όντα, αν έκανα και την ελάχιστη προσπάθεια. Μα για τελείως ηλίθιο με έχουν.
Θα σου πω τώρα και κάτι διασκεδαστικό πάνω στο θέμα. Υπάρχει μια ιστορία επιστημονικής φαντασίας όπου κάποιες έλλογες εξελιγμένες τεχνολογικά οντότητες, διαμορφώνουν εάν πλανήτη και τον γονιμοποιούν με έμβια όντα, κάποια από τα οποία έχουν νόηση. Επειδή όμως δεν θέλουν τα έμβια όντα να λατρεύουν τους ίδιους ή κάποια θεότητα, σπέρνουν τον πλανήτη με απολιθώματα και ρυθμίζουν το γενετικό υλικό κατάλληλα ώστε τα έλλογα τέκνα τους να καταλήξουν σε μια εξελικτική θεωρία.....
Καταλαβαίνεις ποιους είχε στο μυαλό του ο συγγραφέας...
α. Καλό, θα ψάξω να την βρω. Πάντως για να το ξεκαθαρίσουμε, δεν έβαλες καθόλου το χεράκι σου.
Θ. Τα ίδια και εσύ βλέπω, θες να σου στείλω κανένα μαντάτο....;
α. Εντάξει, μην τα παίρνεις, μια κουβέντα είπα.
Θ. Ξέρω ότι έχεις, σαν καλός αγνωστικιστής, κάποιες αμφιβολίες, μήπως και έβαλα τις αρχικές προϋποθέσεις, κατά την κατασκευή του σύμπαντος, ώστε να εμφανιστεί η ευφυία ή ότι έσπρωξα λίγο την εξέλιξη προς κάποια κατεύθυνση, ή ότι έστω την επιτάχυνα.
Μην κουράζεις το μυαλό σου με άχρηστες υποθέσεις. Η φύση είναι αυτή που είναι και είναι από μόνη της ικανή να παράγει οτιδήποτε παρατηρείτε οι άνθρωποι. Το αν την έφτιαξα έτσι ή αν είναι αυθύπαρκτη, δεν αλλάζει τίποτα για σας.
α. Όπως πάντα, η απάντησή σου, δεν απαντά ακριβώς τα ερωτήματα.
Θ. Μάλλον δεν καταλαβαίνεις ακριβώς τα ερωτήματα σου, και για αυτό δεν σε ικανοποιεί η απάντηση.
α. Οκ. δεκτό, αλλά τι γίνεται με την χριστιανική θρησκεία που έχει θεμελιώδεις διαφορές με την εξελικτική θεωρία.
Θ. Εγώ δεν ξέρω να έχει κάποια. Και αν θες να ενημερωθείς μπορείς να διαβάσεις ένα σχετικό κείμενο ενός γνωστού μου αγνωστικιστή.
viewtopic.php?f=13&t=249
Δεν είναι κακό....
α. Α βλέπω το διάβασες...
Θ. Όλα τα διαβάζω. Άντε που μου θες και κοπλιμέντα γιατί έγραψες πέντε αράδες...


Η απελευθέρωση από το γνωστό.

User avatar
osho_st
Site Admin
Posts: 303
Joined: Tue Feb 11, 2014 12:04 am

για τον κομουνισμό

Postby osho_st » Fri Nov 07, 2014 11:07 am

α. Θεέ ποια η γνώμη σου για τον κομουνισμό;
Θ. Ανεφάρμοστος όπως και η ελεύθερη αγορά ή η δημοκρατία.
α. Το ξέρω, μιλάω θεωρητικά.
Θ. Με θεωρίες δεν γεμίζει το στομάχι.
α. Θα μου πεις για την ηθική του θέματος ή θα με πρήξεις για να πάρω μια σταράτη απάντηση;
Θ. Θα σου πω μια ιστορία, και ίσως αυτό σε ικανοποιήσει.

Κάποτε ήταν δύο γνωστοί. Ο ένα μπολσεβίκος και το άλλο λευκός αντεπαναστάτης. Ο ένας άθεος, ο άλλος ένθεος.
Και οι δυο κάνανε κακές πράξεις ακολουθόντας ο καθένας τα πιστεύω του. Κάποτε τα τίναξαν παρέα ο ένας στραγγαλίζοντας τον άλλο. Και προς μεγάλη ικανοποίηση του Λευκού και προς έκπληξη του μαύρου φτάσανε στην πύλη του παραδείσου που τους περίμενε ο Πέτρος.
Αφού μελέτησε τα τεφτέρια του, λέει στον Λευκό, δυστυχώς τέκνον μου πρέπει να πάρεις τον δρόμο για την κόλαση. Μα άγιε μου..... Τι να κάνουμε παιδί μου, για πολύ λίγο τον έχασες. Κατέβασε το κεφάλι ο φουκαράς και περίμενε τον ανελκυστήρα για το υπόγειο.
Εσύ τέκνον μου μπολσεβίκε λέει ο Πέτρος, βλέπω ότι έκανες τα ίδια με τον Λευκό, αλλά για σένα στο τσακ έχουμε μια θεσούλα να σε βολέψουμε, πέρνα.
Τρελαίνεται ο λευκός, Πέτρε δεν είσαι εντάξει εγώ πιστός και εκείνος άπιστος και με τα ίδια σφάλματα τον περνάς?
Παιδί μου, ποτέ ο Θεός δεν ζήτησε πίστη, αγάπη ζήτησε.
Μα άλλα μας μάθανε στην γη άγιε μου.
Κακώς τους πίστεψες τέκνον μου. Ο Ιησούς μόνο αγάπη ζήτησε για τους συνανθρώπους και τίποτα άλλο.
Άντε άγιε να το δεχτώ ότι δεν παίζει ρόλο η πίστη, αλλά αφού λες ότι κάναμε τα ίδια λάθη γιατί αυτός πάνω και εγώ κάτω?
Γιατί τέκνον μου αυτός έκανε τα λάθη του πασχίζοντας για το καλό της ανθρωπότητας, ενώ εσύ για το καλό των αφεντάδων.
Κάγκελο ο Λευκός. Μα είδες ότι ο μπολσεβικισμός κατέληξε σε απολυταρχία και καταδυνάστευσε τον άνθρωπο?
Δεκτό και αυτό τέκνον μου, δυνάστες έβγαλαν και οι δυο πλευρές. Αλλά στην μια πλευρά απέτυχαν να βοηθήσουν την ανθρωπότητα, ενώ στην άλλη πέτυχαν να βοηθήσουν τους αφεντάδες. Και επειδή ο Ιησούς ζήτησε αγάπη...... Βλέπω όμως ότι ήρθε ο ανελκυστήρας, καιρός να ξεκινήσεις για κάτω, ελπίζω να αντέχεις την ζέστη.

α. Κατάλαβα, αλλά κάτι δεν μου κάθεται καλά στην ιστορία.
Θ. Α το έπιασες πονηρούλη ότι κάτι δεν κολλάει. Αλλά η ιστορία έχει και μια μικρή συνέχεια που μάλλον θα σε καλύψει.

Πετάγεται ο Μπολσεβίκος και λέει του Πέτρου.
Κοίτα Πέτρο κομμένη η κόλαση. Το Λευκό κάθαρμα θα έρθει μαζί μου στον Παράδεισο και από εκεί θα πάμε παρέα να ελευθερώσουμε όλους όσους στενάζουν κάτω στα καζάνια. Κανείς άνθρωπος δεν θα βασανίζεται αιώνια για εγκλήματα, όσο μεγάλα και να είναι. Βία στην βία της εξουσίας.
Τέκνον μου μπολσεβίκε λέει ο Πέτρος, αν και καλοπροαίρετος είσαι λίγο "περήφανος στα αυτιά", κουφός δηλαδή. Δεν άκουσες που έλεγα ότι μέτρον των πάντων είναι η αγάπη. Νομίζεις ότι αυτός που έβαλε αυτό το μέτρο θα επιτρέπει τον βασανισμό στον αιώνα τον άπαντα; Και το ασανσέρ και η πόρτα οδηγούν στον παράδεισο. Με την κόλαση τελειώσατε, αλλά έχετε κάποια πράγματα ακόμα να μάθετε, και για να τα μάθετε πρέπει να ιδρώσετε κομματάκι.

Να σου κάνω τώρα και μερικές επισημάνσεις.
Πρώτον ότι η βάση του χριστιανισμού δεν είναι η πίστη, αλλά η αγάπη.
Δεύτερον ότι παρόλο που ο σκοπός δεν δικαιολογεί την πράξη, αποτελεί μέρος της αξιολόγησης της.
Τρίτον, ότι οι πιστοί δεν ενδιαφέρονται απαραίτητα περισσότερο από τους άπιστους, για το κοινωνικό σύνολο.
Οπότε το κριτήριο μου και στην πολιτική, δεν είναι η πίστη που διαφημίζουν ορισμένες πολιτικές ομάδες, αλλά το ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο.
Δυστυχώς όμως τέκνον μου αγνωστικιστή, η ηθική υπεροχή μιας θεωρίας δεν αρκεί, όταν δεν υπάρχει το πραγματικό υπόβαθρο για να παραχθεί μια ριζική αλλαγή. Και αυτό το υπόβαθρο όπως θα πρέπει να έχεις καταλάβει απαιτεί είτε μια ριζική αλλαγή στην κοινωνία, είτε μια σημαντική αλλαγή στον ανθρώπινο γονότυπο. Και τα δύο δεν προβλέπονται στο άμεσο μέλλον.

Α ναι, σε μερικούς που συζητάμε όπως καλή ώρα εσύ, λέω μια διαφορετική ιστορία....


Η απελευθέρωση από το γνωστό.


Return to “Θρησκειολογία”

cron